جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران اسلامی پشتوانه‌های متعددی از جمله شهدا را دارد، گفت: پشتوانه‌های مستحکم کشور هر یک به تنهایی می‌توانند توطئه‌های بی‌شماری را از بین ببرند.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار علی فدوی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار حکومت اسلامی به پشتوانه مردمی است و این افتخار بزرگی برای زادگاه ایشان است.

وی ادامه داد: مردم استان به واسطه این پشتوانه بزرگ می‌توانند در همه اموراتی که جلوه حضور و بروز جبهه حق است، پیش قدم باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مردم سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در ۱۲ فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی ادامه داد: سال‌هاست است جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ پیروز می‌شود، خداوند متعال قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته و همواره آنان را با شکست مواجه کرده است، اما همچنان به دنبال خباثت‌های خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد هستند که حضور حداقلی در پای صندوق‌های رأی ثبت شود که نیاز است مردم هوشیارانه همچون گذشته مانع تحقق هدف دشمنان شوند.

سردار فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران طی این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته خدمت و نوکری کرده است؛ پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند.

وی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره و اظهار کرد: استان مرکزی در برخی عرصه‌ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد.

در این آیین از خدمات سردار محسن کریمی تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی به عنوان فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار