استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌های مصوبه سفر شهید جمهور به استان آماده بهره‌برداری است گفت:این طرح ها باید قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ 25 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزادمخلص الائمه روز شنبه در نشست شواری اطلاع‌رسانی استان مرکزی با بیان اینکه کشور به زودی در شرایط رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری به صورت فشرده قرار می‌گیرد ،افزود:خانواده دولت در استان مرکزی از هم اکنون بی طرفی خود را در انتخابات پیش رو اعلام می‌کند و در عین حال تمام تلاش خود را به عنوان مجری این فرآیند ملی بکار می‌گیریم تا انتخاباتی باشکوه همراه با مشارکت حداکثری در استان امامین انقلاب رقم بخورد.

استاندار مرکزی ضمن تاکید بر  حفظ وحدت و انسجام ملی رسانه‌های داخلی جهت برگزاری انتخابات بیان داشت: تشییع پیکر شهید رئیسی و سایر شهدای خدمت تجلی وحدت و یکپارچگی ملی بود و باید با همین وفاق و همدلی به استقبال انتخابات ریاست جمهوری برویم. 

وی  گفت:حضور اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی در آیین تشییع شهدای خدمت فضای مثبتی را به جامعه بخشیده است که ممکن است این فضا برای برخی ناخوشایند باشد و از سر جهل، عمد و یا غفلت قصد ایجاد تفرقه در جامعه را داشته باشند، بنابراین باید مراقب بود و مانع از هر گونه صدا و بلندگوی تفرقه انگیز باشیم.

مخلص الائمه در بخش دیگری از سخنان خود به هماهنگی هر چه بیشتر بین سه شورای اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری وظیفه دارند نسبت به ایجاد هم‌افزایی هر چه بیشتر بین این سه شورا برنامه‌ریزی کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار