آیین بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد در مصلای بیت‌المقدس اراک،برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 23 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم گفت:آیت‌الله رئیسی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام راحل و مدیری جهادی بود که بر اساس ارزش‌های الهی گام بر می‌داشت و در تاریخ ماندگار شد. 

سردار کریمی افزود: شهادت آیت‌الله رئیسی یکی از اتفاقات تلخی بود که ملت بزرگ را عزادار کرد.

وی بیان کرد: هرچند شهادت جای تبریک دارد و بهترین مرگی است که خداوند نصیب انسان‌های شایسته می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امام راحل فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود و در این مکتب نیز انسان‌های بزرگی همچون آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش پرورش یافتند.

سردار کریمی گفت: تاریخ معلم انسان‌ها است، باید درس بگیریم و در آن باقی نمانیم و برای ساختن تاریخی بهتر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب کشور وارث مدیریت استبدادی و تکبرانه و غیرجهادی بود اما امام خمینی(ره) یک مدیریت جهادی و اسلامی را بنا کرد و کاری که برای خدا باشد، ماندگار است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ کشور صدام را حمایت می‌کردند و کشور از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بود اما رزمندگان اسلام با توکل به خدا و اخلاص هرچه در توان داشتند به میدان آوردند و بر دشمنان پیروز شدند.

سردار کریمی عنوان کرد: حضور چند میلیون نفری جمعیت در آیین تشییع و خاکسپاری آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان نشان داد که خدمتگذاران صادق در قلوب مردم جا دارند و توکل بر خدا، ساده زیستی و خستگی ناپذیری چاشنه کار این شخصیت بود.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی پاداش خدمت خود را با شهادت دریافت کرد و باید راه ایشان در جامعه دنبال شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خدا را شاکریم که امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار