امام جمعه اراک:

اقتدار سپاه و ارتش به دنیا اثبات شده است

نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 19 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود:رژیم غاصب صهیونیسم در مقابل هرگونه حرکت علیه کشور، پاسخ سنگین و کوبنده‌ای از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

وی با بیان خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیروهای آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ حرمت‌ها، تاکید کرد: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای در کشور و استان وجود دارد که باید به درستی از آن استفاده شود، یکی از منابع آب است که نباید بیهوده هدر داده شود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود که هدررفت آب به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار