اکران ۱۸ فیلم جشنواره فیلم فجر

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در پردیس سینمایی پروین اعتصامی، دو سالن برای نمایش فیلم های فجر اختصاص داده شده که ۱۸ فیلم از امروز تا ۲۲ بهمن هر روز نمایش داده می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 05 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حسین محمودی‌فر، ۱۶ بهمن در آیین افتتاح جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای تمرکززدایی از پایتخت و توجه بیشتر به استان‌ها، اکران فیلم‌های چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در تمام استان‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره در استان ها با هدف برقراری عدالت فرهنگی در کشور و ایجاد شادی و نشاط انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های جانبی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها نیز در طول مدت برگزاری جشنواره برگزار شود و قدم‌هایی در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر اراک و استان مرکزی برداریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دهه فجر را باید به عنوان فرصتی برای بازنگری در عملکرد خود قرار دهیم افزود: در این ایام می‌بایست در جهت رفع کاستی‌ها و در مسیر پیشرفت و آبادانی ایران حرکت کنیم. با فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و در مسیر توسعه ایران قرار گیریم.

محمودی فر افزود: این فیلم ها در شش نوبت نمایش داده می شوند که نوبت نمایش این فیلم ها هر روز ساعت ۱۶، ۱۸ و ۲۰ است.
وی گفت: پارسال ۱۶ فیلم نمایش داده شد که امسال به ۱۸ فیلم افزایش یافته و تقاضا شده که فیلم پروین نیز برای نمایش به استان مرکزی اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار