اقتدار ایران اسلامی جرات اقدام نظامی را از دشمنان اسلام و قرآن علیه ملت ایران گرفته است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اقتدار ایران اسلامی جرات اقدام نظامی را از دشمنان اسلام و قرآن علیه ملت ایران را گرفته در غیر این‌صورت همزمان با تحریم‌ها و توطئه‌ها علیه کشور جنگ نظامی را نیز آغاز می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 20 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در در آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که با تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت همراه بود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جانبازی و ایثارگری رزمندگان و با استقامت جانانه خانواده ایثارگر در اوج اقتدار قرار دارد، اظهار کرد: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و مختص هشت سال نیست. پیشکسوتان خوب به یاد دارند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گوشه به گوشه کشور دچار آسیب شده بود و طرح تجزیه طلبی کلید خورده بود و پس از دفاع مقدس همواره این آسیب ها ادامه داشته است.

وی ادامه داد: فضای مجازی تنها نقطه‌ای است که دشمنان احساس قدرت می‌کنند و این مشکل نیز به دلیل کم‌کاری در این حوزه‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب زنگ خطر تهاجم فرهنگی علیه کشور را سال ۶۹ به صدا درآوردند و امید است مسئولان در زمینه جهاد تبیین با تمام توان به میدان آمده و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل، مانند گذشته فرام شود.

سردار کریمی گفت: دشمن جنگ احزاب را به راه انداخته و تمام دارایی‌ها و اندوخته خود را در این زمینه پای کار آورده است و بی‌ثبات‌سازی داخلی و تحریم اقتصادی را قوی‌تر از هر زمانی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: دشمن اعلام کرده در صورتیکه تا سال ۲۰۲۵ تکلیف خود را با جمهوری اسلامی مشخص کند ماندگار است و در غیر این صورت افول می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: آمریکا اکنون در شرایطی قرار گرفته که از هر روزنه‌ای برای کنار آمدن با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند در صورتیکه جبهه حق و باطل همانند نور و تاریکی است و این ۲ با یکدیگر در یک نقطه جمع نمی‌شود.

سردار کریمی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده و به پیروزی دست یافته‌است.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن سال گذشته در سه جبهه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران درگیر بودند و این درگیری از لبنان آغاز و در عراق گسترش یافت و در داخل کشور نیز استارت خورده‌ بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: امسال نیز دشمنان همانند سال گذشته این توطئه را آغار کردند که انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها دشمن را شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار