اجرای بیش از دو هزار برنامه هفته دفاع مقدس

بیش از دو هزار ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 18 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: قدردانی از ۵۰۰ رزمنده و خانواده آنان از برنامه‌های امسال است که روز ۲۹ شهریور انجام می‌شود.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: این آیین در سطح شهرستان‌های استان مرکزی نیز با تجلیل از ۳۰۰ نفر از ایثارگران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری رژه نیروهای دفاع مسلح از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی است و این آیین ساعت هشت صبح روز جمعه سی و یکم شهریورماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با یادآوری برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس استان همزمان با روز پنجم مهرماه در مصلی اراک، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایش میدانی «به آینه نگاه کن» با موضوع غدیر، انقلاب، مدافعان حرم و امنیت از دیگر برنامه‌های هقته دفاع مقدس در این استان است و این نمایش از یکم تا هفتم مهرماه، ساعت ۱۹ در محل باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

سرهنگ کریمی ادامه داد: رونمایی از کتاب، اجرای شب شعر و آیین نمایش مردان آفتاب پنج، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته در استان مرکزی است که این نمایش از بیست و نهم شهریورماه جاری تا سوم مهرماه در مرکز آموزشی شهید محلاتی شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: یادواره شهید آیت‌الله محلاتی و ۱۰۰ شهید شهرستان محلات ۳۰ شهریورماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: تکریم و تجلیل از ۲۰ هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس، رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب صوتی و مکتوب، برپایی تئاتر خیابانی، برپایی شب شعر و رونمایی از یادمان شهدا نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار