مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از واکسن کرونا شده که مطمئنا در آینده نیز نتایج آن مشاهده خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 26 September 2021


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: تاکنون بیش از ۹۶ هزار دُز واکسن در سطح شهرستان شازند تزریق شده که از این تعداد ۶۵ هزار و ۸۰۰ دُز نوبت اول و ۳۰ هزار و ۵۰۰ دُز هم نوبت دوم هستند.
وی یادآورشد: طرح تسریع واکسیناسیون در این شهرستان، حدود ۷۰ درصد مردم و واجدین شرایط دریافت واکسن را پوشش داده است که رقم خوبی است.
وی تاکید کرد: علاوه بر آن، واکسیناسیون شاغلین در صنایع بزرگ این منطقه از جمله پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه حرارتی شازند و صنایع دیگر از جمله صنایع تولیدی را نیز انجام داده ایم.
دکتر واعظ گفت: از تمام دست اندکاران و ادارات و شرکت های خصوصی و مردم که مجموعه بهداشت و درمان را در مهار این بیماری، کمک کرده اند، قدردانی می کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شازند همچنین گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۱۵ سال که عمدتا جامعه دانش آموزی هستند را از امروز آغاز و پیش بینی می کنیم تا پایان هفته به اتمام برسد.
وی یادآور شد: امید می رود بعد از واکسیناسیون شرایط برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس به صورت حضوری فراهم می شود.
دکتر واعظ گفت: کادر بهداشت و درمان با توجه به کمبودها در برخی از موارد و تجهزات، تمام توان خود را به کار گرفتند و پتانسیل های خود را گسترش دادند و همین امر باعث شد تعداد تلفات نسبتا کمتری داشته باشیم و بیماران به اصطلاح سرریز کمتری به مرکز استان روانه کنیم.
وی یادآور شد: وجود بیش از ۸ هزار بهبود یافته نشان از تلاش شبانه روزی و جهادی کادر بهداشت و درمان، واکنش سریع، کمیته های پیگیری، رهگیری و غربالگری در واحد بیماری ها در کنار بهورزان و دیگر همکارانمان در نقاط کمتر توسعه یافته و محروم است که دست تک تک آنها را به گرمی می فشارم و از آنها قدرانی می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار