مراسم نمادین اهدای یک باب از ۴۰ واحد مسکن مددجویی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین در شهرستان شازند برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 25 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ، از تحویل ۴۰ باب مسکن به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اهم فعالیتهای کمیته امداد رسیدگی به فقرا ، نیازمندان و کمک به رفع محرومیت است و کمک به نیازمندان ، کار خیر برای بهترین بندگان خداست.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های ولی نعمت وارثان واقعی انقلاب هستند افزود: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود ،انقلاب را انقلاب مستضعفان عنوان و بر حمایت و دستگیری از محرومین و رسیدگی به فقرا بسیار تأکید کردند.
وی یادآورشد: دشمنان از اقدامات سپاه ، بسیج وکمیته امداد و هرگونه اقدامی در راستای کمک به نیازمندان عصبانی هستند و تلاش برای رفع محرومیت خار چشمی بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با بیان اینکه خیران و مردم نوع دوست استان مرکزی ۲۵۲ میلیارد تومان در سال گذشته به نیازمندان کمک کردند ، گفت: خیران در ۶ماهه امسال ۱۵۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که علی رغم مشکلات به نسبت مشابه سال گذشته در ۶ ماهه این میزان ۷۰درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد ۴۲ هزار حامی حمایت از کودکان ایتام و نیازمندان را عهده‌دار هستند که به نسبت سال گذشته رشد صد درصد رشد داشته است .
وی ادامه داد: کمک‌های نقدی این حامیان به صورت مستقیم ماهیانه به حساب فرزندان معنویشان واریز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار