رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در تلاشیم سن دریافت واکسن را در مدت زمانی کوتاه، کاهش دهیم.
کد خبر: ۹۹۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 18 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: متولدین ۱۳۶۸ به پایین نیز می توانند واکسن کرونای خود را دریافت کنند.
وی یادآورشد: خوشبختانه قطار واکسیناسیون در استان سرعت خوبی به خود گرفته و در حال حاضر به ایستگاه متولدین ۶۸ رسیده و امید می رود با استقبال این گروه سنی، شتاب بهتری نیز به خود بگیرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این گروه سنی (۳۲ سال) جوان و عمدتاً در بازار کار مشغول هستند و بسته به نوع فعالیتشان با مردم و ارباب رجوع سر و کار دارند، توصیه می کنیم به خاطر سلامتی خود و دیگران هر چه زودتر واکسن خود را دریافت کنند.
دکتر جمالیان ادامه داد: به دلیل راحتی و سهولت در دریافت واکسن برای گروه های سنی که عمدتاً کارمند و یا شاغل هستند، مراکز تجمیعی را نیز در نوبت های عصر و بعدازظهرها نیز فعال گذاشته ایم تا هم استانی ها بتوانند بدون دغدغه، واکسن های خود را تزریق کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: از جوانانی که شامل دریافت واکسن می شوند انتظار داریم تا ضمن مراجعه به سایت www.salamat.gov.ir و با در دست داشتن کارت ملی، هر چه سریعتر به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند و اگر مشکلی در ثبت نام دارند، بدون ثبت نام به مراکز تزریق واکسن‌ مراجعه کنند.
متولی سلامت استان مرکزی گفت: بر اساس مطالعات و تحقیقات رسمی، تا زمانیکه ۷۰ درصد یک جامعه واکسینه نشوند، نمی توان به ایمنی جمعیتی رسید، بنابراین از تمام همشهریان اراکی و هم استانی های گرامی می خواهیم تا به دور از هرگونه نگرانی و دلهره ای هر چه سریعتر اولین واکسن موجود را تزریق و به مجموعه بهداشت و درمان استان در کنترل این بیماری کمک کنند.
دکتر جمالیان افزود: صرف تزریق واکسن به تنهایی کافی نیست و هر کسی که حتی هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت می کند، باید پرتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار