معاون استاندار تهران:
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تعطیلات کرونایی پیش رو گفت: شهروندان استان تهران برای اخذ مجوز تردد به فرمانداری ها نروند.
کد خبر: ۹۸۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 15 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حمیدرضا گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص چگونگی تردد در شرایط کرونایی و تعطیلات پیش رو اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیلی رسمی و ممنوعیت ورود و خروج خودروها به و از استان تهران اعلام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه به تمامی فرمانداران استان تهران ابلاغ شده تا به هیچ عنوان اقدام به صدور مجوز تردد بین استانی اقدام نکنند گفت: از شهروندان فهیم استان تقاضا داریم تا برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری‌ها مراجعه نکنند.

گودرزی بیان داشت: این مصوبه در سراسر کشور اجرا می‌شود و ربطی به رنگ بندی شهرها ندارد و برای متخلفان نیز جرایمی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین استانی در شهرهای قرمز با جریمه یک میلیون تومانی و در شهرها و مناطق نارنجی و زرد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه می‌شود و افرادی که در این مدت جریمه شوند در صورت عدم پرداخت بعد از یک ماه جریمه دو برابر خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: در این خصوص امیدواریم مردم در این روزهای سخت همچنان همکاری کنند و با سفر کمتر و تردد کمتر بین استانی در کنترل اپیدمی مؤثر باشند و مطمئن هستیم که مردم مثل همیشه همکاری و حمایت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار