رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:بانک ها تسهیلاتی دارند که باید به سمت بخش تولید و صنعت هدایت شود تا بتوان مشکل نقدینگی را که یکی از مشکلات مجامع صنعتی است حل کرد.
کد خبر: ۹۷۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 24 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالمهدی موسوی در جریان بازدید از برخی واحدهای صنعتی موفق و فاقد پرونده اراک افزود:توجه به تولیدات داخل از واردات بی رویه در کشور پیشگیری می کند، بر این اساس نیاز است که در این رابطه نگاه های ملی و منطقه ای وجود داشته باشد.
وی یادآورشد: تعداد شعارهای اقتصادی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری به ۱۰ رسیده و ۱۰ سال است که مقام رهبری بر تولید و اشتغال و صنعت و مقاوم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی تاکید دارند که این مهم برای همه فعالین و صنعتگران و بانک‌ها که مسئول تامین نقدینگی هستند، ایجاد تکلیف می‌کند.
وی افزود: دستگاه قضا نیز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای خود در این رابطه یک تکلیف احساس می‌کند، نگاه دستگاه قضا به سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور یک نگاه اعتقادی و راهبردی و نگاهی نشات گرفته از دیدگاه بلند مقام معظم رهبری است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دادگستری استان مرکزی در سال گذشته پای کار بود و مشکلات حوزه صنعت و تولید و اشتغال را به طور جد بررسی و پیگیری می‌کرد، امسال نیز این برنامه در دستور کار این دستگاه قرار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: گله‌ها و مشکلاتی از سوی صنایع و واحدهای صنعتی مطرح است که برخی ملی است و برخی در سطح استان قابل رفع است.
وی ادامه داد:صنعت در سطح ملی باید به سمت دانش‌بنیان بودن حرکت کند، ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: امروز از یک مجموعه تولید گیربکس‌های متنوع و مجموعه تولیدی قطعات تولیدی خودروی ملی و صنایع کالبر بازدید شد، این واحدها باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند و خودروسازان نیز باید به تعهدات خود در قبال این تولیدکنندگان عمل کنند تا این افراد نیز بتوانند صنعت و فعالیت خود را گسترش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار