معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: تورهای گردشگری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۷۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 20 June 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، حسن حسینی افزود: با توجه به فعال بودن تورهای گردشگری و ادامه‌دار بودن شرایط کرونایی در کشور و استان مرکزی، معاونت گردشگری همواره بر روند برگزاری تورها اعمال نظارت دارد و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد و ارزیابی می‌کند.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی یادآورشد: روز گذشته بازدید توسط حراست اداره کل و کارشناس نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی از تورهای گردشگری به عمل آمد که خوشبختانه شرکت خدمات مسافرتی، تمامی مراحل قانونی شامل عقد قرارداد با مسافر، انجام بیمه مسافر، فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را به رعایت شده بود و سفر گردشگری بدون هیچ مشکلی انجام گرفت.
او با اشاره به اینکه برخی موارد جزئی در راستای رعایت بیشتر مسائل به دفتر مذکور تذکر داده شد، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تورهای داخلی طبیعت‌گردی به دلیل اینکه در فضای باز برگزار می‌شود، در حال انجام است و تمامی موارد و الزامات تحت رصد و ارزیابی است.
حسینی اضافه کرد: استقبال گردشگران از تورها در حد متوسط است و با توجه به اینکه هنوز مردم نسبت به بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت دارند، ثبت نام و استقبال از تورها به دوران قبل از کرونا بازنگشته است.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: برای ظرفیت اتوبوس‌ها در دوران کرونا دستوالعمل خاصی ابلاغ نشده است، اما اغلب تورها با ۵۰درصد ظرفیت برگزار می‌شود به شکلی که خانواده‌ها در کنار یکدیگر هستند و مابقی مسافران با یک صندلی فاصله سفر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار