عضو شورای مرکزی و رییس ستاد دانشجویی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم از حمایت این ستاد از حاج آقای رئیسی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۶ 06 June 2021

به گزارش تابناک قم، محمدامین زمانی با اعلام این خبر گفت: باعنایت به ماموریت جمعیت ایثارگران از مدت‌ها قبل بحث انتخابات ۱۴۰۰ در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: چندین جلسه بصیرتی با هدف آگاهی، اطلاع رسانی، بصیرت افزایی و تحلیل شرایط پیش رو و وضعیت اعلام کاندیداتوری‌ها از ماه‌ها قبل به همت شورای مرکزی و کمیته سیاسی برگزار گردید.

رییس ستاد دانشجویی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم تصریح کرد: در حال حاضر گزینه قطعی و مورد حمایت جمعیت ایثارگران و ستاد دانشجویی این جمعیت برای انتخابات پیش رو حاج آقای رئیسی هستند و بدینوسیله حمایت ستاد دانشجویی این جمعیت نیز از ایشان اعلام میگردد.

وی گفت: در همین راستا ۲۰ برنامه در ۲ محور مجازی و حضوری در این ستاد با هدف افزایش مشارکت، حمایت از حاج آقای رئیسی و انتقال مطالبات مردمی طراحی گردید که از چند روز گذشته نیز وارد فاز اجرایی شده است.

زمانی افزود: همچنین با عنایت به اهمیت مسئله ریاست جمهوری و لزوم شکل گیری دولت جوان حزب اللهی جهت ساختن ایرانی قوی، تصمیم شورای مرکزی این جمعیت بر این شد که ضمن تلاش جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و حمایت همه جانبه از آیت الله رئیسی، به موضوع دیگری ورود نکند؛ بنابراین برای انتخابات شورای شهر لیست مستقلی از سوی این جمعیت منتشر نخواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار