فرماندار ویژه ملایر بر تبیین بیشتر وصیت‌نامه شهدا برای نسل امروز تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 17 September 2015
فرماندار ویژه ملایر بر تبیین بیشتر وصیت‌نامه شهدا برای نسل امروز تأکید کرد.

به گزارش فارس؛مصطفی آزادبخت در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر، عزت، امنیت و آرامش امروز کشور را حاصل خون شهدا دانست و اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم با دست خالی و تنها با توکل بر خدا در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادند و از این آزمون سخت، سرافراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بالاترین شاخصه ارزشی و سند افتخار نظام جمهوری اسلامی است افزود: امروز باید ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ناب ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در این زمینه اساتید دانشگاه‌ها و سایر مسئولان آموزش عالی وظیفه‌ خطیری را برعهده دارند.

وی ضمن تأکید بر تبیین بیشتر وصیت‌نامه شهدا برای نسل امروز، افزود: در این زمینه با بهره‌گیری از راویان دفاع مقدس باید فرهنگ هشت سال ایثار و مقاومت بیشتر برای مردم تشریح شود.

آزادبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه اشاره کرد و افزود: امسال نیز باید ادارات و نهادهای دولتی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها پای کار باشند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس این رویداد بزرگ را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار کرد: در دفاع مقدس مردم حول محور ولایت و رهبری امام(ره) ابهت غرب و شرق را شکستند.

احمد اکبری با اشاره به برنامه‌های سپاه ملایر در هفته دفاع مقدس بیان کرد: همه ساله برنامه‌های مختلفی برای ارج نهادن به ایثارگران دفاع مقدس در این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: سپاه ناحیه ملایر بیش از 170 برنامه در سطح شهرستان و پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: فضاسازی در سطح شهر، دیدار با خانواده‌های شهدا،سرکشی از ایثارگران دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا و... مهمترین برنامه‌های ملایر در هفته دفاع مقدس است.

اکبری افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه موتور‌سواری در سطح شهر اجرا شده و روز جمعه پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: همایش پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از ایثارگران و برگزاری مراسم‌های روایتگری با حضور راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر در پایان اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی و حضور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار