معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط فعلی گروه های مختلف باید به کمک یکدیگر به خصوص گروه های درگیر کرونایی بروند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 11 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در جلسه با گروه عفونی و داخلی، افزود: برای جبران کمبود و فشار بر روی رزیدنت های شاغل در بخش های کرونایی، نیاز است رزیدنت های سایر گروه های آموزشی برای کمک به مراکز درمانی اعزام شوند.
وی یادآورشد: مسئول دستیاری مراکز درمانی نیز به رزیدنت های جدید الورود، نکته ها و آموزش های لازم را ارائه دهد تا آنها نیز آمادگی های لازم را برای مواجه در شرایط درمانی و سخت را فراگرفته و به تدریج وارد محیط کار شوند.
دکتر آشتیانی افزود: مسئولیت این کار با گروه داخلی است و انتظار می رود در این امر با داد و ستد علمی میان گروه ها، این بحران نیز البته با همدلی و حمایت همه جانبه پشت سر گذاشته شود.
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک به ادامه دار بودن فارغ التحصیلی دانشجویان عفونی اشاره کرد و گفت: مسئولان دستیاری گروه می تواند با نظارت بر تکمیل ظرفیت ها، کسانیکه تکمیل ظرفیت نشده و شرایط حضور در مراکز درمانی را دارند به سمت بیمارستان ها سوق دهند.
وی در پایان پیشنهاد داد برای بروز بودن اطلاعات و آگاهی رزیدنت ها، کتابچه ای طراحی و چاپ شده و در محل اورژانس مراکز قرار داده شود تا دسترسی دستیاران به آن آسان تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار