استاندار مرکزی گفت: با افتتاح اورژانس سوانح و سوختگی اراک از ماه آینده به بیماران مورد نیاز، خدمات مورد نظر ارائه می شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در حاشیه افتتاح اورژانس پرتوی و سوانح و سوختگی که با حضور مدیران ارشد استانی و حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، افزود: این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سازمان انرژی اتمی و استانداری ساخته و آماده به کار شده است.
وی یادآورشد: در این مرکز درمانی به بیمارانی که دچار سوانح و حوادث سوختگی شده و همچنین مصدومان ناشی از تشعشعات پرتویی خدمات مناسبی ارائه خواهد شد.
وی تاکید کرد: اورژانس پرتوی و سوانح سوختگی اراک دارای ۳۳ تخت عادی و ۱۰ تخت ویژه برای بیماران پرتوی می باشد که با راه اندازی این تعداد تخت علاوه بر پوشش اراک و استان مرکزی امکان ارائه خدمت به مراجعین استان های دیگر نیز فراهم می شود.
استاندار مرکزی گفت: عملیات نصب و تجهیز موتورخانه تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد و امید می رود تا ماه آینده نیز کار پذیرش بیماران و مداوای هموطنان در این مرکز آغاز شود.
آقازاده به بهره برداری از فاز دوم آب سنگین خنداب هم اشاره کرد و گفت: این فاز یا ترکیبات آب سنگین یا دوتره، که مصارف پزشکی نیز دارد تا پیش از این به دلیل تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، از خارج وارد و در اکثر اوقات نیز با کارشکنی مواجه می شد که امروزه و با دستیابی به این پیشرفت، کشور در این زمینه بی نیاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار