فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۷ فقره سرقت کابل های مخابراتی در عملیات های دستگیری ۲ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 07 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل های مخابراتی در دو محله شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: در تحقیقات ماموران کلانتری ۱۱ساوه، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و در اقدامی به موقع دستگیر و به ۴ فقره سرقت کابل های مخابراتی در یکی از محله های این شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به شناسایی دیگر سارق کابل های مخابراتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان افزود: این سارق در عملیاتی جداگانه دستگیر و به ۳ فقره سرقت کابل های مخابراتی در یکی دیگر از محله های این شهرستان اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: پليس به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنيت در جامعه آزادانه جولان دهند، شهروندان نیز می توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار