تابناک: هفته یازدهم لیگ برتر هندبال کشور روز گذشته در حالی به پایان رسید که سپاهان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات با نتیجه 17 بر 23 برابر حریف سرسخت خود، منیزیم فردوس به پیروزی رسید و ثامن الحجج سبزوار نیر برابر نیروی زمینی ارتش پیروز شد.
کد خبر: ۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ 02 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر هندبال کشور روز گذشته در حالی به پایان رسید که سپاهان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات با نتیجه 17 بر 23 برابر حریف سرسخت خود، منیزیم فردوس به پیروزی رسید.

این دیدار که به نوعی دیدار معوقه هفته یازدهم بود، در حالی با پیروزی سپاهان به پایان رسید که این پیروزی، دویمن پیروزی سپاهان برابر منیزیم در فصل جاری است.

مجید رحیم زاده، سرمربی تیم سپاهان پس از این پیروزی گفت: تیم منیزیم از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است که از بازیکنان ملی‌پوش باکیفیت در ترکیب خود بهره می‌برد.

وی افزود: امروز تیم منیزیم علاوه بر چند ملی‌پوش از 2 بازیکن خارجی خود استفاده کرد که یکی از این 2 بازیکن هندبالیست حرفه‌ای است که سابقه بازی در تیم المپیک اسپانیا را دارد و به تازگی به این تیم پیوسته است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: بازی در برابر این تیم بسیار سخت و حتی به مراتب دشوارتر از بازی هفته گذشته ما در برابر ثامن سبزوار بود، اما ما هم سختی این بازی را پیش‌بینی کرده بودیم و بازی‌های گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم.

وی بیان کرد: با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم منیزیم و گوشزد کردن آن به بازیکنان تیم سپاهان پا به میدان نهادیم و بازیکنان هم به خوبی تاکتیک‌ها و دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کردند تا موفق شدیم بر این تیم خوب غلبه کنیم.

رحیمی‌زاده با ابراز رضایت از داوری این دیدار تصریح کرد: برای بازی‌های حساس باید داوران باتجربه به کار گرفته شوند که خوشبختانه امروز برخلاف بازی با ثامن، داوران خوبی در نظر گرفته بودند و بازی هم روند خوبی را طی کرد.

وی درباره بازی روز پنجشنبه با ارومیه گفت: ما فردا ریکاوری و روز سه شنبه تمرین صبح و عصر داریم و سه شنبه شب نیز زمینی برای دیدار با همیاری آذربایجان به ارومیه سفر می‌کنیم.

در دیگر بازی های دیروز و در چارچوب یک دیدار معوقه ثامن‌الحجج سبزوار میهمان نیروی زمینی ارتش بود که در نهایت با نتیجه نتیجه ۴۶ بر ۳۵ به پیروزی رسید.

گفتنی است، با این نتایج، ثامن الحجج سبزوار کماکان در صدر جدول ایستاده و سپاهان و نیروی زمینی در تعقیب این تیم هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار