نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر رهبر معظم انقلاب درباره واکسن کرونا باید مورد توجه همگان قرار گیرد زیرا این واکسن دارای پیچیدگی‌های خاصی است.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 15 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکس کرونا داشته است افزود: ایران اسلامی چیزی از کشورهای دیگر کم ندارد.
وی یادآور شد: دانشمندان ایرانی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا واکسنی ایمن با کمترین عارضه تولید کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه تلاش‌های جامعه بهداشت و درمان استان و کشور برای کنترل بیماری کرونا جای تقدیر دارد افزود: هنوز خطر جدی است و برای اینکه گرفتار موج چهارم بیماری نشویم، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غرب هیچ راهی به جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارد گفت: جمهوری اسلامی با قدرت در راستای حق بهره‌مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایستاده است.
وی با بیان اینکه پمپئو منحوس در روزهای آخر قدرت شیطانی خود علیه جمهوری اسلامی توطئه و جو سازی جدیدی به راه انداخته است افزود: این فرد پلید که مسئول همه جنایت‌های آمریکا است، اعلام کرده که القاعده مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است اما این یک توطئه کثیف است چرا که ایران از ابتدا با القاعده مخالف بوده است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه القاعده و داعش دست پرورده استعمارگران هستند افزود: جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با این جنایتکاران، شهدای زیادی تقدیم کرده است.
وی با بیان اینکه دولت، مجلس، نیروهای مسلح و همه و همه باید در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی دست به دست هم دهند یادآورشد: ناو مکران یکی از افتخارات دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که قدرت کشور را در پهنه اقیانوس‌ها دوچندان کرده است.
وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: همه تلاش کنند تا ازاین ایام بیشترین بهره‌گیری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار