رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی فردی که با جاسازی ردیاب قصد آزار و اذیت یکی از شهروندان را داشت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 14 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ " احسان آنقی" افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی رفت‌ و آمدهای شاکی را کنترل می کند و با اطلاع از موقعیت مکانی شاکی را تحت کنترل داشته و باعث آزار و اذیت وی می‌شود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم و اقدامات صورت گرفته،یک دستگاه ردیاب از وسیله نقلیه شخصی شاکی پرونده یافت شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به اطلاعات به‌ دست‌آمده از دستگاه ردیاب، متهم شناسایی و در اقدامی دستگیر شد.
سرهنگ "آنقی"یادآورشد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم پرونده خواستگار قبلی شاکی بوده است که با نیت آزار و اذیت وی و با قرار دادن ردیاب در ماشین شاکی پرونده، اقدام به کنترل رفت‌وآمدهای وی کرده است.
وی با اشاره به تکمیل تحقیقات و معرفي فرد دستگير شده به مرجع قضايي افزود: امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون دانش و تجهیزات رایانه‌ای امکان هرگونه سوءاستفاده خرابکارانه و مجرمانه از شهروندان وجود دارد بنابراین از هم‌وطنان درخواست داریم دانش رایانه‌ای خود را به‌ روز نگه داشته و با آگاهی خود از هرگونه اعمال مجرمانه و کلاهبرداری جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار