رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی، ایجاد هم افزایی برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 12 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر اراک افزود: امروز یک بازدید میدانی از مناطق شهرک علی بن ابی طالب(ع) مشهور به فوتبال و کوی سجادیه معروف به باغ خلج داشتیم که متأسفانه فضای خوبی در این مناطق مشاهده نشد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به نتیجه این بازدید میدانی یادآورشد: پیرو این بازدید قطعاً یک جلسه با کلیه مسئولین، فعالین و دستگاه‌های مختلف برای پیگیری مشکلات این مناطق برگزار خواهیم داشت.
وی افزود: متأسفانه مشکلات این مناطق بسیار زیاد است و قطعاً از عهده یک یا دو دستگاه برنخواهد آمد و باید در خصوص رفع این مشکلات هم افزایی و همکاری جدی با سایر دستگاه ها صورت بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تأکید بر رفع مشکلات این مناطق گفت: خانه هایی که در این مناطق ساخته شده از استحکام لازم برخوردار نیست و بدون رعایت اصول و استانداردها ساخته‌شده‌اند که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود چراکه رفع مشکلات مردم این مناطق باید جزء اولویت‌ها باشد و نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها نشان داده خدمات باید برای همه باشد.
وی اضافه کرد: اگر هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف انجام شود و همت‌ها برای رفع مشکلات این مناطق به‌کارگیری شوند قطعاً شاهد آثار و برکات در این مناطق خواهیم بود
شایان ذکر است در این بازدید میدانی، عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار