رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک از اعطای۱۳میلیاردو۳۳میلیون و۶۰۰هزارتومان کمک های مبتنی برنیاز به مددجویان، در هفت ماهه امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 12 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، ابراهیم خسروی،با اشاره به مشارکت‌های روز افزون مردمی افزود:در هفت ماهه امسال ۱۳میلیاردو۳۳میلیون و۶۰۰هزارتومان تحت عنوان کمک‌های مبتنی برنیاز به مددجویان اعطا شده است.
وی یادآورشد:کمک‌های مبتنی برنیاز شامل اطعام، تأمین مایحتاج زندگی، تأمین جهیزیه و کمک به درمان نیازمندان است ودر هفت ماهه امسال ۷۴۴میلیون و۷۰۰هزارتومان زکات و کفاره توسط زکات پردازان وکفاره پردازان به این نهاد کمک شده است.
وی گفت:در هفت ماهه امسال یک میلیاردو۲۸۹میلیون و۱۰۰هزارتومان در قالب کمک‌های قرض الحسنه ای به مددجویان واجد شرایط کمک رسانی شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک به معیشت نیازمندان از اولویت‌های این نهاد است افزود: ۵۷۰۰نفر از مددجویان در هفت ماهه امسال کمک معیشت پرداخت شده است که اعتباری که برای این مهم صرف شده است دو میلیاردو۳۲۰میلیون و۷۰۰هزارتومان بوده است.
خسروی از کمک‌های مردمی درقالب صدقات قدردانی کرد وافزود:در هفت ماهه امسال یک میلیاردو۲۸۹میلیون و۱۰۰هزارتومان صدقات جمع آوری شده است که در اسرع وقت به دست نیازمندان ومحرومین اراک منطقه یک رسانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار