فرمانده انتظامي شهرستان ساوه ، از اجراي حکم تخريب ۱۸ مورد ساخت و ساز غير مجاز در ۱۲هکتار از اراضي کشاورزي اين شهرستان به ارزش ۷۰ ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 12 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" افزود: در پي شکايت اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساوه مبني بر اينکه عده اي سودجو ۱۲ هکتار زمين از اراضي کشاورزي سطح شهرستان را در نقاط مختلف تغيير کاربري داده و در آن ساخت و ساز هاي غير مجاز انجام داده اند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي اظهار داشت: پس از بررسي هاي صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابي، ماموران با اخذ دستور قضائي به همراه کارشناسان اداره جهاد کشاورزي شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجراي حکم تخريب ۱۸ مورد ويلا، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز صورت گرفته اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بيان اينکه براساس کارشناسي هاي انجام شده، ارزش اين اراضي ۷۰ ميليارد ريال می باشد، گفت: مالکان به صورت غير مجاز، زمين هاي کشاورزي را تغيير کاربري داده و در آن ويلا و ساختمان احداث کرده بودند که با اجراي اين احکام اراضي مذکور از دست سوداگران خارج و به بخش کشاورزي و زراعت شهرستان بازگردانده شد.
این مقام انتظامی با بيان اينکه هرگونه تغيير کاربري زمين هاي کشاورزي بدون مجوز قانوني ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانوني مي شود، گفت: به شهروندان توصيه مي کنيم قبل از خريد زمين و احداث بنا در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربري زمين مربوطه اقدام و پس از دريافت مجوزهاي قانوني نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار