مدير کل دفتر فني و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر گفت: توسعه زیرساخت برق در شهرستانهای ساوه و زرندیه  ضروری است.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 12 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیپور در بازدید از مجموعه های فعال در حوزه صنعت ، کشاورزی وشرکت های بزرگ شهرستانهای ساوه و زرندیه بابیان اینکه شهرستان زرندیه به دلیل مجاورت به پایتخت کشور و نزدیکی به راه آهن  مورد توجه  خاص سرمایه گذاران واقع شده است ،افزود: توسعه زیرساخت برق در این شهرستان ها لازم است.
وی با اشاره به اینکه برق ،زیرساخت صنایع دیگر است ،یادآورشد: باتوجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و پیشرفت فیزیکی طرح های صنعتی متقاضیان برق و همچنین  صنایع بزرگ باید ،توسعه برق در این شهرستانها در دستور کار ویژه قرار دارد.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این بازدید با بیان اینکه استان مرکزی پایتخت صنعت کشور و بیش از ۷۰درصد مصرف برق در بخش صنعت و کشاورزی است،افزود: همکاری، همراهی و تعامل بین شرکت توزیع برق وسرمایه گذاران  موجبات رشد اقتصادی و توسعه روز افزون شهرستانهای ساوه و زرندیه را فراهم می سازد.
محمد اله داد افزود: امروزه نقش و اهمیت انرژی و تأثیر آن در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست وانرژی به یکی از عوامل مهم در فرآیند رشد و توسعه تبدیل شده است و کاهش مصرف برق موجب کاهش سرمایه‌گذاری در تجهیز صنعت برق می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تامین برق صنایع را اولویت کاری خود می‌داند،ادامه داد:همت تمام کارکنان مجموعه توزیع نیروی برق استان مرکزی تحقق مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه برق است که همان افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار