فرمانده انتظامي استان از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عمليات توقيف ۳ دستگاه خودروي سواري در عمليات پليس در محورهاي مواصلاتي شهرستان شازند خبر داد .
کد خبر: ۹۳۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 11 January 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود: با ادامه يافتن طرح هاي عملياتي پليس استان در مبارزه با قاچاق كالا، ماموران انتظامی شهرستان شازند در عملياتي و در حين كنترل یکی از محورهای مواصلاتي این شهرستان به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و آنها را متوقف كردند.
وی اظهارداشت: در بازرسی از این خودروها ۲۸۱ دستگاه تبلت ،۵۰۰ عدد باطری تبلت ، ۵۰۰ عدد شارژر ، یک دستگاه گنج یاب ،۶۰۰دست چنگال ،۱۰۰ دست چاقو ،۷۲عدد همزن برقی ،۴۵۰ کیسه آبگرم قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مركزي ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا بر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ۶ میلیارد و۲۳۰میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات ها ۳نفر دستگیر و۳ دستگاه خودرو توقیف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار مفخمي شهرستاني تاكيد كرد: پليس در راستاي اجراي وظايف خود و مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با قاچاقچيان مقابله مي كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار