رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تجسس در امور خصوصی و شخصی دیگران جایز نیست ،مبادا تا قبل از آنکه امری به شما ارجاع شود در آن مورد کنکاش و جست و جو کنید و اگر ارجاع شد جوانب شرعی آن را بسنجید و سپس ورود و اقدام کنید.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 11 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با کارکنان واحدهای حفاظت اطلاعات وارزشیابی کارکنان دادگستری استان مرکزی افزود: جایگاه کارکنان حفاظت اطلاعات و ارزشیابی، جایگاه بسیار با اهمیتی است ،چشم بینا وهوشیاردستگاه قضا هستید و وظیفه خطیر حفاظت از بیت المال و منابع انسانی و نظارت بر اجرای صحیح عدالت و رضایتمندی مردم را بر عهده دارید.
وی یادآورشد: شان نظارتی با نشستن پشت میز و انجام دادن امور، محدود به ساعات اداری سازگاری ندارد و از این راه محقق نخواهد شد بلکه می طلبد که کارکنانی که این وظیفه مهم را می پذیرند از خواب و استراحت خود بزنند و در خدمت حفاظت از مجموعه دادگستری باشند و چشمه همیشه بیدار و چشم امانتدار و وفادار به مجموعه بوده و به این مهم معتقد باشند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به آغاز دوران تحول دستگاه قضا اظهار داشت: سند تحول دستگاه قضایی اخیراً توسط ریاست قوه قضاییه آیت الله رئیسی ابلاغ شده و با مطالعه دقیق و بررسی و مداقه لازم و تلاش برای اجرای هرچه بهتر مفاد این سند و دستورالعمل های مربوطه می‌توان به دو مولفه مهم آن یعنی اجرای واقعی عدالت و رضایتمندی مردم که از اهداف بارزاین سند است، دست یافت.
وی ادامه داد: دو پیام مهم این سند بروز شدن دستگاه قضایی کشور، انفعال زدایی و ایجاد کارآمدی و دیگری، مبارزه با فساد است وانتظار بنده این است که نقاط قوت و ضعف مجموعه های عدلیه را ببینید و بررسی کنید و با ارائه راهکارها و بومی سازی سند تحول، نسبت به اجرای دقیق آن فعال و حساس باشید و نظارت مطلوب و دقیق دراین زمینه داشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی یادآورشد: چشم برهیچ خطایی نبندید و چشم پوشی نکنید چرا که چشم بستن بر خطاهای کوچک موجب توسعه ی خطاها می شود اما توقع بنده این است که رویکرد و نگاه تان یک نگاه یاری رسان و دست گیرنده باشد و نه مچ گیرانه و سلبی، اعتقاد به این موضوع که ما همه یک خانواده هستیم و درمواقع ضروری باید به کمک هم بشتابیم باید در ذهن تان وجود داشته باشد زیرا حفاظت از سرمایه های انسانی مهمترین ماموریت شماست و هنرمندی تان این است که نگذارید حتی یک نفر ازهمکاران هم ریزش داشته باشند.
وی افزود: به هیچ وجه حب و بغض شخصی را در مسائل کاری خود دخالت ندهید و حضرت حق را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانید و بر مبنای عدالت و واقعیت با افراد، برخورد منصفانه کنید.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: ارتباط خود را با مسئولین امر ارتقا دهید و نتایج بدست آمده را دراولین فرصت به اطلاع مافوق خود رسانده و موارد مهم استان را حتما به اطلاع بنده برسانید تا تصمیمات لازم اتخاذ شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار