معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به نزدیک شدن اکثر نیروهای دانشگاه علوم پزشکی به سن بازنشستگی، سهمیه خوبی در خصوص جذب نیروهای انسانی و جایگزین آنان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 11 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی افزود: در حال حاضر، بارگذاری ۷۵۳ نیرو انسانی روی سایت در حال انجام است و آزمون مربوطه آواخر بهمن انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: با پیگیری های وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه این سهمیه تخصیص یافته و امیدمی رود با تزریق و جایگزینی این تعداد نیروی انسانی جوان و ماهر و متخصص، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به سمت پیشرفت و توسعه که همکاران پیش از ما آن را بنا نهاده اند، تداوم داشته و ادامه یابد.
وی تاکید کرد: اکثر این نیروها پرستاری بوده و بقیه مربوط به معاونت های بهداشتی و نیروهای گوناگونی که در حوزه های گوناگون دانشگاه علوم پزشکی اراک جذب خواهند شد.
دکتر سلطانی یادآورشد: اتفاق خوب دیگری که رخ داده است، تبدیل وضعیت پرسنل تبصره ای و قرارداد کار معین بوده که احکام حقوقیشان بر اساس همکاران پیمانی و تبدیل وضعیت به شبه پیمانی انجام شده که از تاریخ یکم دی ماه این افزایش حقوق ها اعمال شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه تلاش می کنیم، نیروهای اورژانس را به شکل استخدامی جذب کنیم، گفت: تبدیل وضعیت خانواده‌های ایثارگران که تا قبل از سال ۹۵ در قانون پنجم توسعه، هر نوعی رابطه استخدامی با دانشگاه (تبصره ۳ و یا چهار) داشتند، نیز انجام خواهد شد که به زودی خبرهای تکمیلی اعلام می‌شود.
وی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد این تبدیل وضعیت تا پایان سال جاری انجام گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه بحران کرونا موجب کاهش درآمدهای دانشگاه شده، سعی می کنیم سهم خوبی را از وزارت برای استان تهیه کنیم.
دکتر سلطانی گفت: همکاران ما در اپیدمی کرونا دوران بسیار سختی را سپری کرده‌اند و سپر بلای هم استانی ها بوده اند، ما سعی می‌کنیم با پرداخت به موقع کارانه این حجم از فداکاری ها را جبران کنیم و امید می رود در این زمینه دیگر دغدغه ای نباشد.
وی گفت: در حال حاضر از لحاظ پرداخت کارانه سیستم بهداشت و درمان دارای شرایط بسیار عالی در سطح کشور می باشیم و در زمینه پرداخت کارانه پرسنل بهداشتی و درمانی و پزشکان سعی می کنیم که روند منظمی داشته باشیم و وقفه ای رخ ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار