فرمانده انتظامي استان از طرح عملياتي يك روزه پليس در برخورد با خودروهاي شوتي در اراك خبرداد.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 07 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني"افزود:‌ در اين عمليات، ۸خودروي شوتي توقيف و ۹ ميليارد و ۴۵۰ ميليون ريال انواع كالاي قاچاق كشف شد.
وی اظهار داشت: مبارزه قاطع با قاچاق كالا و از سويي برخورد با خودروهاي شوتي با توجه به نوع رانندگي مخاطره آميز رانندگان آنها در جاده ها كه در تماس هاي مردمي به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ به صورت مستمر از پليس مطالبه مي شود، به عنوان يكي از سرفصل هاي ماموريتي از سوي اين فرماندهي پيگيري مي شود.
وی یادآورشد: در ادامه اين طرح هاي عمليات، روز گذشته طرحي ويژه از سوي ماموران انتظامي شهرستان اراك در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان در برخورد با خودروهاي شوتي عملياتي شد و در اين طرح تعداد ۸ دستگاه خودروي سواري حامل بار قاچاق توقيف شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: در بازرسي از اين خودروها، تعداد ۱۲۳ طاقه پارچه،۲۸۰دستگاه سشوار، ۳۸۵ دستگاه اتو و تعدادي بسته هاي نسكافه قاچاق كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي افزود: ارزش كالاهاي كشف شده در ارزيابي كارشناسان پليس امنيت اقتصادي در حدود ۹ ميليارد و ۴۵۰ميليون ريال برآورد شد.
سردار مفخمي شهرستاني با بيان استمرار طرح هاي عمليات پليس در مبارزه با قاچاق كالا ادامه داد:‌ رانندگان خودروهاي توقيفي در اين طرح بعد از تكميل تحقيقات پليس با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار