معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به افزایش هزینه‌های مربوط به اجرای عملیات آسفالت در محورهای اصلی و راه‌های روستایی اظهار کرد: در حال حاضر انجام هر کیلومتر آسفالت حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که با توجه به وضعیت تخصیص بودجه تامین آن به راحتی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 07 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی حاجیان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستگاهی خدمات‌رسان است و منبعی مجزا برای درآمدزایی ندارد بنابراین برای تامین هزینه‌های اجرای پروژه‌های خود نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.

وی ادامه داد: بدون شک وقتی دولت با مشکلات مالی مواجه باشد، فرایند تخصیص بودجه نیز با چالش‌هایی مواجه می‌شود که این امر روند اجرای پروژه‌های تعریف شده را کند می‌کند.  

این مسئول در ادامه با اشاره به گلایه برخی از شهروندان به نامناسب بودن وضعیت آسفالت مسیر باغستان به برغان گفت: این مسیر ۲۰ کیلومتری با مشکل نداشتن شانه راه مواجه بود که از سال گذشته تا کنون شانه سازی ۱۳ کیلومتر آن انجام شده است.

حاجیان تاکید کرد: عملیات خاکبرداری برای شش کیلومتر از این مسیر هم در حال انجام است و به محض اتمام آن، اقدام لازم برای ایجاد شانه راه در مسیر باقی مانده هم انجام می‌شود.

وی همچنین به خط کشی نشدن جاده ماهدشت به اشتهارد هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسیر سال گذشته آسفالت شده باید مقداری زمان می‌گذشت تا عملیات خط کشی آن انجام می‌شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری البرز توضیح داد: با توجه به اینکه امسال چهار میلیارد تومان اعتبار برای خط کشی راه‌های استان تخصیص یافته، در نظر داریم عملیات خط کشی این مسیر را از هفته آینده شروع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار