فرمانده انتظامي استان از کشف ۸ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ساوه در توقیف ۵ کامیون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 27 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در جمع خبرنگاران افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا و‌ در تحقيقاتي جامع، فعاليت قاچاقچيان كالا مورد رصد نامحسوس پليس شهرستان ساوه قرار گرفت.
این مقام عالی انتظامی ادامه داد: سرانجام در عملياتي كه با بهره گيري از توان عملياتي پليس شهرستان ساوه به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ تعداد ۵ دستگاه کامیون قاچاق بر درسطح محورهای مواصلاتي " ساوه--تهران " شناسايي و توقيف شد.
وی با اشاره به حرکت این محموله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: در اين عمليات ۷قاچاقچی کالا که فاقد هرگونه مدارک معتبر برای حمل قانونی کالاهای کشف شده بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآورشد: ارزش كالاهاي كشف شده قاچاق از سوی كارشناسان پليس اقتصادی استان، در حدود ۸ ميليارد ريال برآورد شده است .
سردار مفخمی افزود: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی در پایان با تأكيد بر لزوم تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاقچیان انواع كالاهای مورد نیاز مردم افزود: شهروندان از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ که در تمامی ساعات شبانه روز به آسانی در دسترس آنان قرار دارد، بی تردید می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود درزمینه فعاليت های مجرمانه قاچاقچيان، پلیس را بیش از پیش در حمایت از تولیدات داخلی و پیشگیری از ورود کالاهای خارجی قاچاق به داخل کشور یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار