نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:عدالت و رفاه اجتماعی در کشور آمریکا تنها یک درصد از جامعه این کشور را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 23 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه علت ورفاه اجتماعی در کشور ما فراگیر است و آحاد جامعه از این مهم برخوردار هستند افزود:اظهارنظرهای افراد و گروه‌ها در مسایل بین‌المللی نادرست است زیرا دشمنان نظام اسلامی همواره در صدد سوء استفاده هستند ومی‌خواهند علیه امنیت ملی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه رهنمون‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در مسایل کشور به ویژه حوزه بین‌المللی و ساماندهی اقتصادی فصل الخطاب همگان است یادآورشد: مسئولان، کارگزاران و گروه‌های سیاسی باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه برخی مقامات آمریکایی در روزهای گذشته ادعا کرده‌اند که کشور ایران در مسایل سیاسی به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت می‌کند گفت: این ادعای واهی بر جهانیان آشکار است زیرا این آمریکا است که با سیاست‌های مداخله جویانه سعی در مشکل‌آفرینی دارد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکا ندارند یادآورشد:روسای جمهوری آمریکا از کارتر تا ترامپ همواره در مسیر دشمنی با ایران حرکت کرده‌اند و در هر شرایطی به دنبال ضربه زدن به پایه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، بنابراین پیروزی هر یک از جناح‌های سیاسی جمهوری‌خواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تفاوتی برای مردم ایران ندارد.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت شرایط در مقابله با شیوع ویروس کرونا هم گفت: نیاز است که در سایه نظارت جدی‌تر تمامی اجتماعات غیرضروری تعطیل شود.
وی افزود: مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک توجه داشته باشند زیرا از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کادر درمانی و پزشکی با همه وجود برای معالجه بیماران، وظایف خود را با وجود خستگی زیاد انجام دادند و مردم نیز باید آگاهانه در حل این بحران مشارکت داشته و اصول پیشگیری را تا حد توان رعایت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، برنامه‌ریزی دولت برای ساخت ۵۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را اقدامی شایسته‌ برشمرد وافزود: این اقدام باعث کاهش هزینه‌ مسکن بین اقشار مختلف کشور خواهد شد.
وی تاکید کرد: باید شرایطی در کشور فراهم شود تا هزینه مسکن هر خانوار ایرانی حداکثر ۲۰ درصد از درآمد خانوارها را شامل شود.
وی با اشاره به هفته ناجا با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می‌کند اظهارداشت: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند، بنابراین آحاد مردم باید با ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا توجه ویژه داشته باشند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه براساس موازین دینی آحاد جامعه باید از امنیت، عدالت و رفاه اجتماعی برخوردار باشند گفت:در تحقق این مهم نقش نیروی انتظامی بیشتر از سایر نهادها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار