روح‌الله زاهدی در رابطه با امکان بارش طی این هفته توضیح داد: این هفته افزایش ابرناکی را داریم، اما دیگر انتظار بارش را همانند هفته گذشته نخواهیم داشت البته ممکن است امروز در نواحی جنوب شرق و شمال غرب استان، بارش‌های پراکنده‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 18 July 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش سه درجه‌ای دمای هوای استان تا اواسط هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای استان طی هفته جاری گرم‌تر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زاهدی در رابطه با وضعیت جوی استان طی هفته جاری بیان کرد: از امروز تا اواسط هفته روند نسبی افزایش دما را داریم، پس از آن نیز دما ثابت بوده و احتمال کاهش یک درجه‌ای تا آخر هفته وجود دارد و نسبت به هفته قبل، هفته گرمی را پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز گذشته سرعت وزش باد در همدان ۳۲ کیلومتر در ساعت بوده و در هفته جاری به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، ادامه داد: در ساعات بعدازظهر، وزش باد با شدت معمولی را داریم، اما این باد‌ها به سبب شدت کمی که دارند، با خیزش گرد و خاک شدیدی همراه نیستند.

وی در رابطه با امکان بارش طی این هفته توضیح داد: این هفته افزایش ابرناکی را داریم، اما دیگر انتظار بارش را همانند هفته گذشته نخواهیم داشت البته ممکن است امروز در نواحی جنوب شرق و شمال غرب استان، بارش‌های پراکنده‌ای داشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان درباره تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای استان همدان بین ۱۵ تا ۳۳ درجه سانتی گراد بوده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی استان همدان ۲۸ درجه سانتی گراد است، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان همدان با ۱۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان بوده و شهرستان اسدآباد با ۳۶ درجه سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان به ثبت سیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار