مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: این نهاد حمایتی مانند یک اورژانس اجتماعی است و خدمات آن برای مددجویان مستعد توانمندی زماندار است.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 30 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی مجید مومنی در نشست هم اندیشی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با رؤسای هیات عامل مراکز نیکوکاری شهرستان اراک با بیان اینکه ولایت پذیری و حرکت در محور ولایت هر توطئه ای را از سمت دشمنان خنثی می کند، افزود: خدمت گزاری ولی نعمتان افتخاری برای کمیته امداد است که بدون کمک‌های مردمی امکان پذیر نیست.
وی با قدردانی از عملکرد مراکز نیکوکاری یادآورشد: در شهرستان اراک ۴۹ مرکز نیکوکاری فعالیت می کنند و کمک ‌های مردم به این مراکز در رزمایش کمک مومنانه شایسته تقدیر است.
وی با تأکید بر حمایت و توجه به ایتام افزود: توجه به نیازمندان به ویژه ایتام و رسیدگی به آنها از اولویت برنامه‌های کاری باشد.
مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: توانمندی خانواده‌ها با ایجاد اشتغال برای افراد واجد شرایط و ساخت و تهیه مسکن مناسب با اولویت خانواده‌های ایتام از مهم ترین برنامه‌های امداد است که نیاز است مراکز نیکوکاری به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مددجویان واجد شرایط می توانند با هماهنگی حوزه اشتغال ازآموزش های مهارتی بهره مند شده و تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان دریافت کنند، افزود:افراد نیازمند که تحت حمایت نیستند، دارای مدرک مهارتی و فاقد شغل هستند می توانند با معرفی مراکز نیکوکاری وام ‌های کارگشایی بدون کارمزد دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار