معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲۷۴۲ واحد صنفی در طرح نظارتی ضیافت مورد بازرسی قرار گرفته و ۲۸۰ واحد متخلف شناسایی شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 29 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به برگزاری طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت در استان مرکزی افزود: این طرح باهدف پیشگیری از کمبوداحتمالی مواد غذایی، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به‌موقع کالا و خدمات پر تقاضادر این ماه اجرایی شده است.
وی یادآورشد: اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان همچون سال‌های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری دارند.
قربانیان با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از واحد صنفی درمدت اجرای طرح ضیافت گفت: در بازرسی های صورت گرفته ۲۸۰ پرونده به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به تداوم اجرای طرحهای نظارتی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی ازقبیل گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور مراتب را با ستاد خبری شهرستان به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا دراسرع وقت گزارش آنها بررسی و رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار