جانشين فرماندهي انتظامي استان از اجراي چهارمين مرحله طرح ظفر در شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 28 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ یوسف سپهوند در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهارمین مرحله اجرای طرح ظفر در جمع خبرنگاران افزود: در اجراي اين طرح عملياتي چهار روزه ،۳۵۳ نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی یادآورشد: طرح ظفر به عنوان يكي از مهم ترين برنامه هاي عملياتي و اثربخش پليس در پيگيري درخواست هاي مردمي از سال گذشته در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي اضافه كرد: در اين طرح هاي عملياتي با احصاء كارشناسي از مناطق جرم خيز، از توان عملياتي پليس در برخورد با جرايمي چون تهيه و توزيع مواد مخدر، سرقت،‌قاچاق كالا، مزاحمان نواميس مردم و شرارت ها و ديگر جرايم استفاده و اين طرح هاي عملياتي در يك برنامه تدوینی در شهرستان هاي استان اجرا مي شود.
اين مقام انتظامي ادامه داد: چهارمين مرحله از اجراي طرح ظفر در شهرستان مركز استان در چهار روز به مرحله اجرا گذاشته شد و در اين طرح ۳۵۳نفر به دليل جرايم مختلف دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي از برخورد با سرقت به عنوان يكي از محورهاي عملياتي طرح ظفر ياد كرد و گفت: در چهارمين مرحله از اجراي طرح ظفر تعداد ۲۹ نفر سارق دستگير و ۸۹ فقره انواع سرقت نيز از آنان كشف شد.
سرهنگ سپهوند با اشاره به بازتاب عمليات پليس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اجراي اين طرح افزود:‌ همچنين در اين مرحله مقدار ۴۱ نفر در ارتباط با جرايم مواد مخدر دستگير شدند و مقدار۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر نيز از آنان كشف شد.
وي اظهارداشت: در این طرح همچنین هفت پرونده قاچاق کالا نیز تشکیل و در حدود ۳۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و پرونده های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه های مسئول ارجاع داده شد.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي ارتقاء انضباط ترافيكي را يكي ديگر از محور هاي اجراي اين طرح اعلام كرد و گفت:در مدت زمان اجراي طرح تعداد ۱۲۷ دستگاه خودرو و ۷۷ دستگاه موتورسيكلت توقيف و برخورد قانوني با آنان صورت پذيرفت.
این مقام انتظامی به تداوم طرح عملیاتی پلیس در اجرای طرح های ظفر در سطح استان تاکید کرد وافزود: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات مردمی است و همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ هر گونه نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار