فرمانده یگان حفاظت محیط استان مرکزی گفت: برای پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مناطق تحت مدیریت محیط بانان استان در حالت آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 27 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عباس جودکی افزود:با توجه به فصل گرما و افزایش دما، موضوع آتش سوزی‌های احتمالی با حساسیت و جدیت بیشتری پیگیری و پایش شده است و همه محیط بانان استان برای مقابله با هر گونه حریق آماده باش هستند.
وی یادآورشد:سطح آمادگی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در مقایسه با سال گذشته در هنگام بروز حریق در عرصه های طبیعی استان افزایش یافته و این نیروها به تجهیزات اطفاء حریق مجهز و با پایش های شبانه روزی عرصه های طبیعی استان را از هر گونه حریق احتمالی محافظت می کنند.
جودکی اضافه کرد:برای حفاظت هرچه بیشتر این مناطق، شیفت های شبانه روزی و اکیپ های واکنش سریع اطفاء حریق تشکیل شده است و با آموزش های صورت گرفته، در مواقع آتش سوزی در کمترین زمان ممکن وارد عمل خواهند شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اشاره به مشارکت مردم و جوامع محلی در حفاظت از محیط زیست گفت: با هماهنگی و همکاری اداره کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و سایر دستگاه های مسئول، و مسئولان محلی و سازمان های مردم نهاد در مواقع بروز آتش سوزی از عرصه های طبیعی محافظت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار