رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت : در امر صلح و سازش و کاهش دعاوی به دنبال فرهنگ سازی هستیم و از ظرفیت ریش سفیدی و کد خدامنشی بهره مند می شویم .
کد خبر: ۸۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 27 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور با تشریح آخرین وضعیت شوراهای حل اختلاف استان مرکزی با اشاره به صنعتی و کارگری بودن این استان افزود: در نظر داریم چند شعبه ویژه و تخصصی صنایع و کارگری را با اقتضائات خاص خود در استان ایجاد کنیم.
وی افق و حرکت شوراهای حل اختلاف کشور را روشن و امید بخش خواند و گفت : با تحت مدیریت گرفتن مؤسسات داوری و میانجیگری در کنار شورا اثر بخشی کارها دوچندان شده است و حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مظفری در رأس شوراها نقطه اتکاء و امید ویژه کارکنان خدوم شوراها است.
رئیس دستگاه قضایی استان مرکزی افزود: محوری ترین سیاست ریاست معظم قوه قضائیه کاهش ورودی پرونده هاست و ظرفیت شورا با ارتقایی که خواهد یافت در این مسیر نقش آفرین است.
ایشان توجه جدی به نیروهای شاغل در شوراهای حل اختلاف را ضروری دانست و گفت: باید اقدامات رفاهی را برای این قشر زحمتکتش که با نیت خیر خواهانه در حال تلاش هستند فراهم کرد.
در ادامه رئیس کل دادگستری نبود ساختمان شورا در 2 حوزه قضایی، کمبود قاضی تمام وقت و دیگر نکته های مبتلابه استان را به اطلاع ریاست مرکز شوراهای حل اختلاف کشور رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار