فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: داشتن رهبر مقتدر و حکیم مولفه قدرت محسوب شده و زمینه پیروزی ملت ایران اسلامی و مسلمانان آزادی خواه جهان بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 23 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آئین رزمایش مواسات و رزمایش کمک مومنانه شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند افزود:یکی دیگر از موئلفه های انقلاب اسلامی وجود سرمایه عظیم مردمی برگرفته از روحیه انقلابی و دینی بود که دشمنان غرب و شرق را به احساس خطر واداشت.
وی یادآورشد: صهیونیست ها بیش از 50 سال به دشمنی و دسیسه چینی مستقیم با امت اسلامی ومردم مظلوم فلسطین بوده اند وبا ترسیم کردن نقشه نیل تا فرات و اینگونه پروتوکل ها در صدد تصرف و تضعیف امت اسلامی در منطقه است.
فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه فتح قدس و نابودی صهیونیست ها هدف اصلی جبهه مقاومت در منطقه است گفت:انقلاب اسلامی برای نزدیکی این دوقبله مقدس و الهی تا تشکیل مدینه فاضله و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از هیچ جهادی و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
سردار کریمی با بیان اینکه تکیه بر رهنمود های ولایت مطلقه فقیه در همه دوران از صدر اسلام تاکنون رمز پیروزی در همه میادین دشوار برای امت اسلامی بوده است یاد آورشد: با تشکیل انقلاب اسلامی و فرمایش امام راحل که شاه باید برود وحکومت اسلامی تشکیل بشود و قدس باید فتح شود مسیر و معبر انقلاب اسلامی به درستی ترسیم شد و امروز هم مقام معظم رهبری نابودی رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی را درآینده ای نزدیک نوید می دهند.
وی گفت: روز جهانی قدس، نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان را در نقاط مختلف جهان رقم زده است؛ این ابتکار هوشمندانه اینک در صحنه بین‌الملل مایه وحشت و استیصال دژخیمان و صحنه گردانان بی‌پایه استکبار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار