فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت :این دنیا یک میدان مسابقه و رقابت برای بهترین بودن است و باید برای مدینه فاضله انجام عمل صالح را سرلوحه امورات و رفتارهای روزمره قرار داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 23 May 2020

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت :این دنیا یک میدان مسابقه و رقابت برای بهترین بودن است و باید برای مدینه فاضله انجام عمل صالح را سرلوحه امورات و رفتارهای روزمره قرار داد.

به گزارش تابناک مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آئین رزمایش کمک مومنانه شهر توره از توابع شهرستان شازند بااشاره به تداوم این مسیر ارزشمند الهی در دوره های مختلف از تاریخ افزود: این خدمات رسانی ها و همبستگی ها یک مسیر ارزشمند الهی محسوب می شود و خوشا به حال کسانی که با سهم خود در این سرمایه گذاری معنوی شریک می شوند.
وی یادآورشد: تاریخ درس بزرگی برای بندگان الهی بر روی زمین است و بی شک انسان ها همواره مورد امتحان الهی قرار می گیرند، امتحان هایی نظیرسیل ، زلزله و سایر رخداد های اینگونه یک عبرت به شمار می روند و یقین داریم امروز ملت ایران اسلامی با همبستکی و همدلی از امتحان کرونا این ویروس ناخوانده ومنحوس سربلند بیرون آمد.
وی با بیان اینکه تمامی قدرت ها مستکبر دنیا با تمامی امکانات و تجهیزات خود در مقابل این ویروس کم حجم در مانده شده بودند افزود: کرونا ویروس و همه‌گیری آن سبب شد تا قدرت‌های پوشالی دنیا در مقابل کرونا ویروس به زانو دربیایند و با تمامی تکنولوژی و پیشرفتی که ادعا داشتند نتوانستند اقدام مثبتی به جا گذارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید براینکه الله اکبر رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهربود گفت: رزمندگان اسلام بایک روحیه انقلابی برگرفته از انوار الهی در جبهه ها حاضر می شدند و خدا را بهترین پشتیبان و یاری دهنده برای خود می دانستند.
سردار کریمی اظهار داشت :رزمندگان علی رغم همه کمبود ها و تحریم ها خود را بنده تجهیزات و امکانات نمی دانستند و با تاسی از فرهنگ عظیم عاشورا عاشقانه و مخلصانه در جبهه حضور پیدا می کردند.
وی افزود: رمز پیروزی ما همان نصرت الهی است و چنانچه ملتی اخلاص در نیت و تقوا در عمل داشته باشد به‌طور حتم نصرت الهی شامل آن می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار