کانون بسیج مهندسین اراک با صدور بیانیه ای روز قدس را بیانگر یک ایدئولوژی اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 22 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، درمتن این بیانیه آمده است: روز قدس نماد آزادیخواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.
در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.روز قدس بیانگر اقتدار، همبستگی، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل زورگویی های رژیم جعلی، غاصب و کودک کش صهیونیست و استکبار جهانی و حمایت از آرمان قدس شریف است گرامیداشت روز قدس صرفا برگزاری یک همایش نیست بلکه بیان تفکر ،اعتقاد و اندیشه یک ملت است.
این بیانیه می افزاید: مستکبرین جهان باید بدانند که مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به ‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و ضمن تاکید بر نابودی هرچه سریعتر رژیم صهیونیستی تا هرگونه اقدام مضحک از قبیل معامله قرن و انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به بیت المقدس و خیانت حکام مرتجع عرب وبرخی سردمداران کشورهای اسلامی را به شدت محکوم می کند.
در ادامه این بیانیه آمده است:بی شک امروزه مسئله قدس‌ چالش‌ بر سر محدوده‌ یک‌ سرزمین‌ و یا حتی‌ مظلومیت‌ یک‌ ملّت‌ نیست‌، گرامیداشت روز قدس بیانگر یک ایدئولوژی اسلامی است که بطن آن نص صریح قرآن کریم و نشات گرفته از راه و روش سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.
این بیانیه می افزاید: ابعاد و عمق راهبردی مقاومت ملت آزادیخواه ایران در مصاف با توطئه‌های زنجیره‌ای شیطان بزرگ و هم پیمانان کاخ سفید که در هر مقطعی به گونه‌ای معنادار ظاهر شده است امروز الگوی جوامع و ملل مستقل، آزاده و استکبارستیز شده است که نمود آن را می‌توان در جغرافیای مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی مشاهده کرد.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند چرا که به دلیل وجود بیماری کرونا و دستور العمل ستاد ملی مبارزه با این بیماری مبنی بر عدم حضور مردم در اجتماعات ، سبب بروز خوشحالی کاذب عمال رژیم منحوس اسرائیل و سردمداران آن شده است.
این بیانیه می افزاید: اگر چه در روز قدس امسال دیگر شاهد حضور فرمانده دلیر و محبوب مقاومت یعنی سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیستیم اما قطعا خون او و یارانش نهال مقاومت را هرچه بهتر آبیاری خواهد کرد تا به فضل الهی ریشه امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و دول مرتجع عربی را در منطقه غرب آسیا بخشکاند.

کانون بسیج مهندسین اراک باردیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب، در امتداد خون سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی و شهید ابومهدی المهندس به همه‌ی دنیا اعلام میکند که تا آخرین قطره‌ی خون و با آخرین توان برای آزادی قدس شریف در میدان مبارزه خواهد ایستاد و تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار ملت‌های آزادی‌خواه جهان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار