امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش روز قدس را یوم القدر مسلمانان، روز رقم خوردن سرنوشت تقابل اسلام و استکبار با محوریت قدس وفلسطین دانست.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 22 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه این هفته در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: زمانی انسان مشمول ضیافت الهی می شود که به نسخه های شفا بخش پیامبر اکرم و اهل بیت از جمله خوش اخلاقی و فرو بردن خشم عمل کند.
حجت السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با اشاره به روز جهانی قدس افزود: محدودیت برگزاری مراسمات روز قدس باعث تامل بیشتر برای برجسته سازی مساله فلسطین و قدس شریف می شود.
ی یادآورشد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام راحل آن را به مساله اول جهان اسلام و بشریت تبدیل کرد.
وی تاکید کرد: امروز به برکت روحیه مقاومت رژیم صهیونیستی که روزی در فکر نیل تا فرات بود به شدت نگران سرنوشت محتوم خود که همان زوال قطعی در کمتر از 25 سال آینده خواهد بود.
وی طرح شیطانی معامله قرن را اقدام بی اثر دانست وگفت: استکبار جهانی برای نجات از نابودی رژیم اشغالگر به آن دل خوش کرده است.
وی ادامه داد: این اقدامات بی اثر منجر به انسجام بیشتر گروههای فلسطینی و اتحاد محکم تر امت اسلامی و زوال سریعتر صهیونیست غاصب خواهد شد.
استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش بی بدیل سردار مقاومت شهید سپهبد سلیمانی در تبدیل راهبرد دفاع به راهبرد هجوم و هدایت عملیات های مقاومت ، گفت: به برکت راهبرد مبارزه به جای مذاکره و الگو برداری سایر کشورها ، افسانه شکست ناپذیری صهیونیستی باطل شد.
وی سخنرانی امروز مقام معظم رهبری امام خامنه ای را فصل نوینی در بزرگداشت این روز جهانی معرفی کرد و گفت:سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب افق های نوینی را فرا روی مسلمان جهان گشود.
حجت الاسلام میرزایی با یاد و خاطره سوم خرداد سالروز حماسه ماندگار آزاد سازی خرمشهر اظهارداشت:
فتح خرمشهر نتیجه تغییر رویکرد کلان جنگ به سمت تفکر انقلابی و اقدام جهادی جوانان مؤمن بود.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های نیروهای پزشکی و درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و هدایت و کنترل آن در کشور ،استان مرکزی و تفرش گفت: از تلاش های شبانه روزی پدافند زیستی اعم از مسؤلان ، نیروهای امنیتی ، انتظامی و نظامی ، بسیج ، کسبه و مردم شهرستان در همراهی و کمک برای مقابله با ویروس کرونا و برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه در حمایت از اقشار آسیب پذیر قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار