فرمانده سپاه روح الله:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کسانی که فرهنگ غرب را به عنوان راهی برای پیشرفت به مردم و جوانان معرفی می کردند امروز در برابر همدلی هایی که در ایران اسلامی ایجاد شده حرفی برای گفتن ندارند.
کد خبر: ۸۵۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 20 May 2020

 

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در رزمایش کمک مؤمنانه کارکنان بانک ملی شعب استان مرکزی گفت: امروز به برکت تفکر مقام معظم رهبری در گوشه گوشه استان مرکزی اتفاقات خوبی با عنوان کمک مومنانه و رزمایش همدلی در حال رقم خوردن است که علاوه بر شیرینی و عظمتی که دارد انسان را یاد مجاهدت های دفاع مقدس می اندازد.
کریمی اظهارداشت: امروز به تصویر کشاندن این اتفاقات آن هم آوینی گونه به دلیل اینکه انسجام و وحدت ملی در ایران اسلامی را نشان می دهد که علیرغم وجود مشکلات همه حول محور ولایت برای رفع مشکلات یکپارچه شده اند ضرورت دارد.
وی ادامه داد: دومین اهمیت به تصویر کشاندن این رزمایشات این است که به خانواده های آسیب دیده از کرونا می گوید همه در کنار هم هستیم و تا آخرین لحظه برای رفع مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآورشد: فرهنگ دینی و انقلابی امروز نشان داد که راهکار خوب و مؤثری برای عبور از مشکلات است و این باید به دشمنان و حامیان آنها نشان داده شود.
کریمی با اشاره به اینکه کسانی که فرهنگ غرب را به عنوان راهی برای پیشرفت به مردم و جوانان معرفی می کردند امروز در برابر همدلی هایی که در ایران اسلامی ایجاد شده حرفی برای گفتن ندارند گفت: در این شرایط تفاوت کشور ما با کشورهای دیگری چون آمریکا به وضوح مشخص است چراکه در ایران اسلامی علیرغم وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی همدلی ملت شرایط را مدیریت کرده اما در آمریکا علیرغم اینکه نه تحریمی و نه جنگی در آن هست شاهد غارت فروشگاه ها، دزدی و ناتوانایی آنها در برابر این بیماری هستیم.
وی اضافه کرد: امروز در شرایطی که همه کشورهای دنیا تاکید بر کمک به یکدیگر برای عبور از بحران کرونا دارند اما دشمنی های آمریکا علیه ایران و کشورهای اسلامی تمام نشده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ناتوانایی قدرت هایی چون آمریکا در برابر این بیماری نشان دهنده این است که در تمدن غرب هیچ گونه استحکام و ماندگاری ندارد و آن چیزی که ماندگار است تمدن اسلامی و تفکر دینی است.
کریمی افزود: درست است که آسیب های وارده به برخی افراد و خانواده ها در کرونا با این بسته های حمایتی جبران نمی شود اما این همراهی و اتحاد درونی در کشور باعث می شود بسیاری از فشارهای روانی و فکری در جامعه کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه استان مرکزی خوشبختانه از همان روز اول با تلاش های دستگاه ها و مشارکت خوب مردم خوش درخشید و اقدامات بسیار خوبی را انجام داد گفت: خوشبختانه امروز شاهد کنترل نسبی بیماری در استان هستیم اما همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم تا شاهد موج دیگری نباشیم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: رزمایش کمک مؤمنانه در حفظ امنیت جامعه بسیار مؤثر است چراکه فشارهای اقتصادی در نهایت ممکن است به ناهنجاری هایی تبدیل شوند و این اقدامات می تواند امنیت جامعه را مستحکم و آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.
در این رزمایش ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان که به همت کارکنان بانک ملی استان مرکزی و مشارکت گروه های جهادی و بسیج طلاب جمع آوری شده بود در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار