فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از توزیع۲ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در زرندیه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 19 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان زرندیه افزود: معنویت یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت جمهوری اسلامی است که این مؤلفه در دوره‌های سخت انقلاب تمامی کم و کاستی‌ها را در سایر بخش‌ها جبران کرده و جلوه های بسیار زیبایی را آفریده است.
وی یادآورشد: حرکت های زیبایی که امروز برای مبارزه در کرونا توسط گروه های مردمی و مدافعان سلامت و گروه های جهادی شاهد هستیم ریشه در اعتقادات دینی و انقلابی ملت دارد و این تفاوت بارز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دیگر است.
وی با بیان اینکه نقش گروه های مردمی و جهادی در این روزها باعث شد بسیاری از تهدیدات ناشی از کرونا در کشور خنثی شود، افزود: اگر امروز امنیت در کشور ما برقرار است به دلیل وجود مردمی بصیر، آگاه و مؤمن است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه صحنه های زیبا این روزها بار دیگر رایحه دل انگیز دوران دفاع مقدس را زنده کرده است، گفت: امروز باید این تلاش ها و اقدامات به بهترین شکل و هنرمندانه ترین صورت به رخ تمدن های غربی کشیده شود.
وی یادآورشد: صحنه های زیبای مجاهدت های امروز باید برای افرادی که غرب و آمریکا را بزک می کردند و آن را به خورد جوانان ما می دادند به بهترین نحو نشان داده شود.
کریمی تاکید کرد: امروز افتضاح تمدن غرب برای همه عیان شده بگونه ای که کشوری که تحریم است و مورد تهاجم دشمنان قرار دارد دارای این ثبات بسیار بالا است اما کشوری که مهاجم است و به ظاهر ابرقدرت دنیاست و همه چیز در اختیار دارد ، دارای چنین اوضاع وخیمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار