رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در هرشرایطی، رهایی قدس مقدس اولویت نخست مسلمانان خواهد ماند.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 19 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید عبدالمهدی موسوی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس افزود: به زودی شاهد پایان دادن بر جنایت های صهیونیست ها و کشاندن آنها پای میز محاکمه خواهیم بود.
در ادامه این بیانیه باذکر حدیث امام صادق علیه السلام آمده است: هیچ مومنی، ستمدیده ای را یاری نمی رساند مگر اینکه عمل او برتر از یک ماه  روزه و اعتکاف در مسجد الحرام باشد و هیچ مومنی نیست که بتواند برادر خود را یاری رساند و یاری اش کند مگر اینکه در دنیا و آخرت او را یاری رساند.
این بیانیه می افزاید: سالهاست که با تشکیل غده سرطانی رژیم صهیونیستی اسرائیل توسط ستکبران جهان و یاران و ایادیان شیطان بر روی زمین های مقدس فلسطین، بی عدالتی و ظلم و جوری وصف ناشدنی علیه مردم این سرزمین روا داشته شده است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه تاکید کرده است: مردم مظلوم فلسطین جز حق خود چیزی نمی خواهند و آن زندگی در سرزمین های پدری شان است.
این بیانیه می افزاید: این رژیم ناپاک هر روز بیش از گذشته دستانش را به خون مظلومان آغشته کرده و با خون آنان خود را سیراب کرده است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: کشتارهای بی رحمانه و غیر انسانی اسرائیل در فلسطین با حمایت های پدران نامشروع متکبر و مستکبر خود غم و اندوهی را بر سینه مومنان عدالتخواه نشانده است تا جایی که در این سال ها بارها شاهد خروج و قیام آزادیخواهان از اقصی نقاط دنیا علیه این متجاوزان سیه روی تاریخ بوده ایم.
در ادامه این بیانیه آمده است: مردم فلسطین سال ها در صف اول مبارزه با ظلم و ستم ایستاده‌اند و از قدس، قبله نخست مسلمانان همچون دیواری مستحکم دفاع می‌کنند.
این بیانیه یادآورشده است: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به همین دلیل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کرد تا به اهمیت کار آنها اشاره کرده و بر حمایت جهانیان از مردم فلسطین تاکید کند.
این بیانیه می افزاید: ذکاوت و تدبیر و آینده نگری امام خمینی رحمة الله علیه باعث شد موضوع فلسطین نه تنها از یک مشکل منطقه ای  در میان عربها و اسرائیل خارج شود بلکه به مسئله ای جهانی میان متجاوزان و مستکبران با عدالت خواهان - آزادی خواهان تبدیل شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: بر هر مومن عدالت دوستی واجب است که امروز با وحدت اسلامی و انسجام الهی صف واحدی تشکیل دهند و در مقابل این قدرت شیطانی و متجاوز به حقوق انسانها بایستند و از مظلومان دفاع کنند و البته مادامی که قدس به دامن مسلمان برنگردد از راه خود برنگردند، آنگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همۀ مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند و از آن نقطۀ حساس در مقابل مستکبرین و جهانخواران بایستند و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: بی شک در ماه مبارک رمضان که مومنان از هر فرصتی برای افزودن بر بار کارهای نیک و حسنه خود بهره می‌برند، نباید یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین را فراموش کنند بلکه باید عبادات خود در این ماه را با رساندن فریاد دادخواهی این مردم تکمیل کنند، البته امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونامراسم روز قدس مانند هر سال در خیابان ها برگزار نخواهد شد اما بدون تردید مردم همانگونه که در مقابل این ویروس متحد و یکپارچه شدند در مقابل ویروس صهیونیسم نیز مصمم تر از گذشته ایستاده تا سرانجام شاهد شکست قطعی این رژیم ظالم و نامشروع باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار