مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: به مناسبت روز موزه و هفته میراث فرهنگی اجرای نقالی بصورت پخش زنده (live) اینستاگرامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 18 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا ایزدی افزود: برنامه های هفته میراث فرهنگی امسال به دلیل جلوگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا بیشتر به صورت مجازی اجرا می شود.
وی یادآورشد: اجرای پخش زنده نقالی در موزه چهارفصل اراک به صورت زنده از live از طریق اینستاگرام اداره کل ساعت 10 صبح 30 اردیبهشت 99 برگزار می شود که علاقمندان را به دیدن این برنامه جذاب دعوت می کنیم.
ایزدی افزود: در سال‌های گذشته در روز جهانی موزه، بازدید از موزه‌های سطح استان رایگان بود اما با توجه به تعطیلی موزه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، معرفی موزه‌های استان در فضای مجازی با استفاده از فیلم‌های کوتاه، و برگزاری تور های مجازی در صفحات استانی و ملی از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: پاکسازی محوطه تاریخی روستای سرسختی شازند، کوه پیمایی منطقه نمونه گردشگری گوه سرخه (گردو)، پخش تورهای مجازی از جاذبه‌های تاریخی استان در این هفته، معرفی موزه دار نمونه سال 98، معرفی موزه نمونه سال 98 از برنامه هایی است که در هفته میراث فرهنگی پیش بینی شده است.
او افزود: امید می رود با اجرای این برنامه‌ها و معرفی هرچه بیشتر هفته میراث‌فرهنگی، موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان در بستر فضای مجازی، زمینه‌های حفظ و احیای بیشتر مواریث تاریخی، فرهنگی و معنوی فراهم آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار