سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی:
سرپرست سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: بازرسان باید درسال جهش تولید با استفاده از روش های نوین و علمی ، پیشگیری و جلوگیری از وقوع تخلف را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند .
کد خبر: ۸۵۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 18 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، درحاشیه جلسه آموزشی بازرسان و کارشناسان که ازطریق ویدیو کنفرانس با سایر مراکز استانی برگزار شد، اخلاق مداری را مولفه اصلی بازرسی دانست و افزود: مقام معظم رهبری امسال راسال جهش تولید نامگذاری کرده اند، ایشان در چند سال اخیر محور شعار سال را اقتصاد تبیین کرده اند و برهمین اساس و با تاسی از فرمایشات معظم له توجه ویژه به مسائل اقتصادی و معیشت مردم باید در دستور کاراین سازمان و بخصوص بازرسان بعنوان نوک پیکان مبارزه با تخلفات اقتصادی در حوزه صنف و تولید قرار گیرد.
وی یادآورشد: فعالیت بازرسی و نظارت فرآیندی است که نتایج آن در بطن کار جاری و بازخورد آن مشخص و هویداست از این رو براساس این فرآیندها می توان سازمان را در یک مولفه پیشگیرانه قرارداد.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی فرهنگ جاری بر بازرسی و نظارت را فرهنگ بسیجی برشمرد و افزود: بازرسان با تفکر بسیجی وتاسی از فرهنگ بسیج عرصه را بر متخلفان تنگ و با رعایت اخلاق مداری حق مردم و دولت را قانونی ادا کنند و در بازرسی ها رعایت اصول اخلاق اسلامی لحاظ و پررنگ تر از قبل انجام شود.
جعفری کرهرودی گفت: فعالیت بازرسی و نظارت یک کاری دلی است و با هیچ معیار و شاخصه اقتصادی نمی توان آنرا محاسبه و ارزیابی کرد. وی اظهارداشت: خروجی نهاد بازرسی و نظارت بطورمستقیم با اقتصاد خانواده درارتباط است بنابراین باید با مراقبت های فنی ، عملی و روانی این مهم را ثمر بخش تر کرد.
دراین جلسه بازرسان و کارشناسان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظارت خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار