کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: درحال حاضر روابط عمومی ها با شرایط ایده آل فاصله دارند برهمین اساس انتظار می رود از این حوزه حمایت های بیشتری صورت گیرد ومنابع مورد نیاز آنها تامین شود تا این مجموعه بتوانند به دستاوردهای مدنظر خود دست یابند.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 18 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام محمد فراهانی نحوه ارتباط گیری و افزایش تعاملات با جامعه هدف را یکی از اصلی ترین دغدغه های روابط عمومی دانست وافزود: استفاده از روش های نوین اطلاع‌رسانی و هدایت بسترهای سنتی به سمت روابط عمومی الکترونیک، از الزامات موفقیت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.
وی یادآورشد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در کنار سایر فعالیت های خود، افکار سنجی را مورد توجه قرار دهند و از روش ها و شیوه های جدید و به روز اطلاع‌رسانی برای انعکاس اخبار خود استفاده کنند.
کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مدیرکل است ادامه داد: "قولو لِنّاسِ حُسنا" باید از شعاری بودن فاصله بگیرد و به شعور تبدیل شود و روابط عمومی ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.
وی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها را متولی اصلی ارتباطات درون سازمانی یک مجموعه ذکر کرد و گفت: افزایش ارتباطات و گسترش تعاملات یک روابط عمومی با نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه بسیار حائز اهمیت است.
حجت‌الاسلام محمد فراهانی اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی جوان و با تجربه در یک مجموعه باعث می‌شود روابط درون سازمانی اعضای یک سازمان یا اداره حسنه شود و انگیزه و جنب و جوش کافی در میان نیروهای آن وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار