قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، رهبر معظم انقلاب از طریق شبکه‌های داخلی و بین المللی با امت اسلام سخن خواهند گفت.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 17 May 2020

نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس برجسته ترین و ماندگار ترین یادگار حضرت امام خمینی (ره)، نماد صف بندی حق علیه باطل ، مظهر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حماسه ای متعلق به همه مردم اعصار و آیندگان است، اظهار داشت: پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی همراه با مقاومت و معنویت و امید تا آزادی کامل فلسطین و نابودی جرثومه فساد ادامه خواهد داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا بزرگداشت روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین واجب شرعی و تعطیل ناپذیر است، تصریح کرد: در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن امکان برگزاری راهپیمایی سراسری نیست و به همین علت با تدابیری که اندیشیده شد برنامه های روز قدس تبدیل به احسن شده است.

لطفی افزود: برای زنده نگه داشتن این روز مهم، ویژه برنامه گران‌بهایی داریم که بر این اساس، فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با امت جهان اسلام روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، ساعت ۱۲ ظهر از طریق شبکه های داخلی و بین المللی به صورت زنده پخش خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: با هدف بهره مندی حداکثری از فرمایشات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین جهان، در هیچ نقطه ای از کشور برنامه ای تحت عنوان روز قدس نداریم و با این تصمیم پاسداشت روز جهانی قدس با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبدیل به احسن شده است.

لطفی درباره تمهیدات برای برگزاری نماز عید سعید فطر هم گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به طور مستقیم متولی برگزاری عید فطر نیست اما آنچه در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفته شد در حد برگزاری نماز در مساجد اعلام شده است و اقامه نماز در مصلی ها همانند سنوات قبل نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار