کد خبر: ۸۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 29 August 2015

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح تولید قوطی های فلزی در دار یکی از پروژه های بازدید شده توسط حجت الاسلام مجید انصاری بود. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 52 هزار مترمربع و با زیربنای 25 هزار مترمربع احداث شده است.
این واحد صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و 650 میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالیانه 15 هزار تن برای 160 نفر اشنغالزایی کرده است.
دو طرح تولیدی MDF و HDF از دیگر طرح هایی بود که عصر امروز توسط معاون پارلمانی رییس جمهوری مورد بازدید قرار گرفت.
یکی از این واحدها با ظرفیت تولید 165 هزار مترمکعب HDF و 65 هزار مترمکعب MDF و واحد دیگر، ظرفیت تولید سالانه 105 هزار مترمکعب MDF و 142 هزار مترمکعب HDF دارد.
برای راه اندازی این دو واحد که در مجموع برای یک هزار و 150 نفر اشتغال زایی کرده اند، مجموعاً سه هزار و 712 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
حجت الاسلام انصاری همچنین از واحد صنعتی محصولات تولیدی میله مسی و آلومینیومی مسقر در جنب شهرک صنعتی سپیدرود رشت بازدید کرد.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یکصد هزارمتر مربع و زیربنای 49 هزار مترمربع با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال احداث شده و برای 120 نفر اشتغال فراهم کرده است.
در هفته دولت امسال، یک هزار و 269 پروژه عمرانی در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر یک هزار و 155 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. 
30 مرکز صنعتی شامل یک شهر صنعتی، 15 شهرک صنعتی، 14 ناحیه صنعتی و یک مجتمع کارگاهی با مساحت کلی حدود سه هزار و 500 هکتار معادل حدود 25 صدم درصد مساحت کل استان گیلان ، توسط بخش صنعت اشغال شده است.
از دوم تا نهم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار